Köszöntő

Kedves Olvasó, örömmel fogadunk blogunkon!

Hogy mit találsz itt? Verseket, novellákat és cikkeket mindkettőnktől
és versenyeket, amiket közösen rendezünk. Reméljük elnyeri tetszésedet
a blogunk, nyugodtan nézz körül, ha pedig bármi megjegyzésed lenne,
szívesen meghallgatunk!

Puszi: Emily&Charlotte

2014. augusztus 17., vasárnap

Visszatértem! :)

Drága Olvasóim,
nem tudom kinek mennyire tűnt föl, de most nagyjából három hétre nem igazán voltam itt. De a lényeg az, hogy most itt vagyok és nem tudom meddig marad ez így, de gondoltam írok egy rövid kis bejegyzést.
  A versenyre a jelentkezést ezennel is (kicsit elkéve) lezárom, és várom az eddig jelentkezőktől a novellákat. Eddig egy novella már be is érkezett. :)
  Valamint amíg nem voltam itt megszületett bennem egy új regény-ötlet valamint egy novella sorozat ötlete, amiből még szünet előtt szeretném hozni az első novellát, de nem tudom, hogy sikerül -e. (Mivel az egyik blogon vendégírói feladataim vannak, egy másikon pedig versenyre jelentkeztem és a másik blogomat se szeretném elhanyagolni, eléggé úgy ézem, hogy el vagyok havazva. :)). De amint tudom, hozom. :) Az új regénynek pedig készülök egy kis ízelítőjével, ami remélem sokaknak megtetszik majd. :)
Mindezek mellett -ha ennyi nem lenne elég :)- szeretnék majd hozni egy cikket a romantikus regényekről meg úgy általában segítségképpen, hogy hogyan szőjjünk romantikus szálat a történetünkbe.
  Igen, tudom, sok a dolgom, remélem, hogy készen is leszek mindegyikkel. :)
Mindenkit ölelek: Em

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése