Köszöntő

Kedves Olvasó, örömmel fogadunk blogunkon!

Hogy mit találsz itt? Verseket, novellákat és cikkeket mindkettőnktől
és versenyeket, amiket közösen rendezünk. Reméljük elnyeri tetszésedet
a blogunk, nyugodtan nézz körül, ha pedig bármi megjegyzésed lenne,
szívesen meghallgatunk!

Puszi: Emily&Charlotte

2014. augusztus 29., péntek

Vers: Remény

Drága Olvasóink,
most megint én jöttem egy verssel, ami rövidebb lett, mint általában és egy kicsit másmilyen, de azért remélem tetszeni fog. Most, hogy valaki véleményezte az egyik versemet, tehát látom, hogy lenne rá igény, szeretnék majd több verset hozni.
  A versenyről: Pár novellát már megkaptam, de még özel se érkezett meg minden jelentkeztől. Vasárnapig még mindenkinek van ideje, illetve, ha valaki nem lesz addig kész és ír egy e-mail -t, meghosszabíthatom a beküldési határidőt. Ha pedig valaki meglátta a képeket és kedve támadt írni, de a jelentkezésről már lecsúszott, nyugodtan elküldheti e-mail -ben vagy kommentben, én pedig ( ha szeretné) szívesen véleményezem. :)
 Tehát itt is lenne a vers!
Puszi: Em


Remény

Szólt a jajj,
jött vele a baj.
Mint egy raj
szállt a madársereg.

Feketén
seregély,
gonosz teremtmény,
közeledett felénk.

A kegyetlen
reményem
jött felém,
mert azt hittem
szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése